Promovarea se va realiza în concordanţă cu manualul de identitate al brandului. În acest fel, produsul sau serviciul oferit consumatorului se va diferenţia de concurenţă.
Un brand va creşte şi se va dezvolta numai prin folosirea tuturor canalelor de comunicare cu clienţii. Dacă clienţii vor fi fidelizaţi, vanzările vor creşte şi compania va obţine venituri suplimentare.
Pentru promovare se va alege produsul publicitar astfel încât acesta să trezească sentimente puternice, pozitive şi de durată, în mintea cumpărătorului. Produsul publicitar va fi ales în conformitate cu oferta actualizată a producătorilor/distribuitorilor de materiale promoţionale.
Banner şi roll-up
Produse de mare efect în cadrul unei manifestări expoziţionale, a unei conferinţe sau a unui simpozion.
Preţul pachetului va cuprinde:
Creaţie design
300 euro
pe produs
Produsul publicitar
în conformitate cu
oferta producătorilor
Soluţia perfectă pentru a creşte cu 50% numarul de clienţi