Îţi doreşti angajaţi pregătiţi în magazinul tău, la recepţia hotelului, în service-ul tău auto sau în showroom-ul tău?
Vrei să organizezi o prezentare de produs, o conferinţă sau un simpozion memorabil?
Îţi doreşti să participi la un târg sau la o expoziţie şi să beneficiezi de soluţii de amenajare astfel încât să-ţi impresionezi rapid potenţialii clienţi?
Îţi doreşti angajaţi atenţi, prietenoşi şi politicoşi cu clienţii?
îţi pune la dispoziţie consultanţă de specialitate.
Soluţia perfectă pentru a creşte cu 50% numarul de clienţi
Totul contează !
Ce vei primi dacă apelezi la serviciul de
consultanţă de observator de brand?
10 ore de analiză
a imaginii simpozionului organizat,
a unităţii tale deturism,
a magazinului tău sau
a service-ului tău auto
Un raport complet
cu toate punctele slabe şi punctele tari
ale simpozionului organizat,
a unităţii tale de turism,
a magazinului tău sau a service-ului tău auto.
Recomandări
pentru îmbunătăţirea imaginii, pentru primirea
unui număr cât mai mare de comenzi la următorul simpozion şi pentru
primirea unui feedback bun de la clienţi.
Se va avea în vedere alegerea locaţiei, modul în care se distribuie materialele informative, a mapelor de presă, a ecusoanelor pentru participanţi, modul în care se prezintă echipa organizatoare (dacă există elemente de recunoaştere a acestora) în faţa invitaţilor, realizarea unei bune comunicări cu fiecare invitat în parte, în fiecare etapă a evenimentului (la sosirea invitaţilor, în pauzele dintre prezentări şi la plecarea invitaţilor), vizibilitatea obiectivului de prezentat faţă de fiecare participant, calitatea şi nivelul sonorizarii, astfel încât fiecare participant la eveniment să înţeleagă informaţiile oferite de către speaker, rezolvarea protocolului de final, acordarea de facilităţi pentru deplasarea invitaţilor la/de la eveniment.
Cumpără şi tu programul Observator de Brand şi vei afla cum sa-ţi creşti numărul de clienţi ! Află detalii accesând www.ObservatordeBrand.ro
Se va avea în vedere alegerea locaţiei, modul în care se distribuie materialele informative, a mapelor de presă, a ecusoanelor pentru participanţi, modul în care se prezintă echipa organizatoare (dacă există elemente de recunoaştere a acestora) în faţa invitaţilor, realizarea unei bune comunicări cu fiecare invitat în parte, în fiecare etapă a evenimentului (la sosirea invitaţilor, în pauzele dintre prezentări şi la plecarea invitaţilor), vizibilitatea obiectivului de prezentat faţă de fiecare participant, calitatea şi nivelul sonorizarii, astfel încât fiecare participant la eveniment să înţeleagă informaţiile oferite de către speaker, rezolvarea protocolului de final, acordarea de facilităţi pentru deplasarea invitaţilor la/de la eveniment.
Cumpără şi tu programul Observator de Brand şi vei afla cum sa-ţi creşti numărul de clienţi ! Află detalii accesând www.ObservatordeBrand.ro
Se va avea în vedere observarea relaţionării dintre clienti şi angajaţii din diverse servicii (Constatare Daune, Recepţie, Service, Piese de schimb şi accesorii, Info-Desk, Vânzări), modul de adresare, de comunicare, de rezolvare eficientă a problemei semnalate, modul în care s-a realizat verificarea finală pentru recepţia autoturismului reparat, acordarea de bonusuri, facilităţi, astfel încât la final să avem încă un client mulţumit.
Cumpără şi tu programul Observator de Brand şi vei afla cum sa-ţi creşti numărul de clienţi ! Află detalii accesând www.ObservatordeBrand.ro
Se va avea în vedere observarea relaţionării dintre clienti şi angajaţii din diverse servicii (Constatare Daune, Recepţie, Service, Piese de schimb şi accesorii, Info-Desk, Vânzări), modul de adresare, de comunicare, de rezolvare eficientă a problemei semnalate, modul în care s-a realizat verificarea finală pentru recepţia autoturismului reparat, acordarea de bonusuri, facilităţi, astfel încât la final să avem încă un client mulţumit.
Cumpără şi tu programul Observator de Brand şi vei afla cum sa-ţi creşti numărul de clienţi ! Află detalii accesând www.ObservatordeBrand.ro
Se va avea în vedere modul în care clientul este întâmpinat în unitate astfel încât acesta să se simtă cât mai confortabil şi în siguranţă, modul în care recepţionerul transmite clientului informaţiile legate de ampalsamentul restaurantului, barului, piscinei, informaţii legate de folosirea internetului, a telefonului fix din cameră, asfel încât toate aceste informaţii să fie pe înţelesul clientului, modul de servire al micului dejun, curăţenia din camere, din holurilor de acces, de la recepţie, din restaurant, modul în care recepţionerul oferă turistului cheia de acces în cameră, documentele de plată şi modul cum recepţionerul îşi lua rămas bun de la client.
Cumpără şi tu programul Observator de Brand şi vei afla cum sa-ţi creşti numărul de clienţi ! Află detalii accesând www.ObservatordeBrand.ro
Se va avea în vedere modul în care clientul este întâmpinat în unitate astfel încât acesta să se simtă cât mai confortabil şi în siguranţă, modul în care recepţionerul transmite clientului informaţiile legate de ampalsamentul restaurantului, barului, piscinei, informaţii legate de folosirea internetului, a telefonului fix din cameră, asfel încât toate aceste informaţii să fie pe înţelesul clientului, modul de servire al micului dejun, curăţenia din camere, din holurilor de acces, de la recepţie, din restaurant, modul în care recepţionerul oferă turistului cheia de acces în cameră, documentele de plată şi modul cum recepţionerul îşi lua rămas bun de la client.
Cumpără şi tu programul Observator de Brand şi vei afla cum sa-ţi creşti numărul de clienţi ! Află detalii accesând www.ObservatordeBrand.ro
Dacă vei avea un observator de brand în unitatea ta hotelieră atunci în unitatea ta se va crea o poveste de succes. Observatorul de brand va petrece un timp în restaurantul tău şi va observa experienţele trăite de clienţii tăi. Numai observarea directă va dezvălui diferenţadintre un restaurant bine condus şi unul prost condus. Se vor explora detaliile. Observatorul de brand va merge “în pantofii invitaţilor”şi va percepe realitatea din perspectiva acestora. Clientul doreşte să se bucure de servicii profesioniste şi să beneficieze de servicii personalizate, în loc de cele comune. Clientul doreşte să încerce sentimentul de a fi tratat şi servit ca individ unic. Personalul angajat trebuie să fie conştient că îşi măsoară calitatea şi performanţa serviciilor cu cele ale celor mai bune restaurante.
Cumpără şi tu programul Observator de Brand şi vei afla cum sa-ţi creşti numărul de clienţi ! Află detalii accesând www.ObservatordeBrand.ro
Dacă vei avea un observator de brand în unitatea ta hotelieră atunci în unitatea ta se va crea o poveste de succes. Observatorul de brand va petrece un timp în restaurantul tău şi va observa experienţele trăite de clienţii tăi. Numai observarea directă va dezvălui diferenţadintre un restaurant bine condus şi unul prost condus. Se vor explora detaliile. Observatorul de brand va merge “în pantofii invitaţilor”şi va percepe realitatea din perspectiva acestora. Clientul doreşte să se bucure de servicii profesioniste şi să beneficieze de servicii personalizate, în loc de cele comune. Clientul doreşte să încerce sentimentul de a fi tratat şi servit ca individ unic. Personalul angajat trebuie să fie conştient că îşi măsoară calitatea şi performanţa serviciilor cu cele ale celor mai bune restaurante.
Cumpără şi tu programul Observator de Brand şi vei afla cum sa-ţi creşti numărul de clienţi ! Află detalii accesând www.ObservatordeBrand.ro
Clienţii trebuie să găsească uşor produsele de care au nevoie. Vom vedea ce anume preţuiesc consumatorii mai mult, din ce motiv aleg acestia un anumit produs. Observatorul de brand va optimiza modul în care ne prezentam în faţa cumparatorului. Vom observa dacă personalul angajat oferă lămuriri clienţilor, dacă aşează produsele cumpărate de clienţi în pungi personalizate. Vom observa modul în care personalul angajat relaţionează cu clienţii Numai observarea directă va dezvălui diferenţa dintre un magazin bine condus şi unul prost condus. Vom observa îndeaproape, vom analiza soluţia optimă şi în cele din urmă vom oferi managerului posibilitatea de a acţiona.
Cumpără şi tu programul Observator de Brand şi vei afla cum sa-ţi creşti numărul de clienţi ! Află detalii accesând www.ObservatordeBrand.ro
Clienţii trebuie să găsească uşor produsele de care au nevoie. Vom vedea ce anume preţuiesc consumatorii mai mult, din ce motiv aleg acestia un anumit produs. Observatorul de brand va optimiza modul în care ne prezentam în faţa cumparatorului. Vom observa dacă personalul angajat oferă lămuriri clienţilor, dacă aşează produsele cumpărate de clienţi în pungi personalizate. Vom observa modul în care personalul angajat relaţionează cu clienţii Numai observarea directă va dezvălui diferenţa dintre un magazin bine condus şi unul prost condus. Vom observa îndeaproape, vom analiza soluţia optimă şi în cele din urmă vom oferi managerului posibilitatea de a acţiona.
Cumpără şi tu programul Observator de Brand şi vei afla cum sa-ţi creşti numărul de clienţi ! Află detalii accesând www.ObservatordeBrand.ro
Te voi ajuta sa creşti cu 50% numărul de comenzi în urma unui stand expozitional bine organizat.
Vom observa cum este amenajat standul tău, modul în care echipa organizatoare se prezintă în faţa vizitatorului, dacă asistentii oferă lămuriri, acces la materialele informative, daca comunică cu fiecare vizitator în parte. Vom fi atenţi la limbajul verbal si non-verbal, la tonul şi genul de limbaj folosit. O atenţie deosebită o vom acorda vizibilităţii standului tău.
Dacă vizitatorul se va simţi ca un rege la standul tău, îşi va aminti de tine şi atunci când va ajunge acasă va căuta mai multe detalii pentru a-ţi lansa comanda.
Cumpără şi tu programul Observator de Brand şi vei afla cum să-ţi creşti numărul de clienţi ! Află detalii accesând www.ObservatordeBrand.ro
Te voi ajuta sa creşti cu 50% numărul de comenzi în urma unui stand expozitional bine organizat.
Vom observa cum este amenajat standul tău, modul în care echipa organizatoare se prezintă în faţa vizitatorului, dacă asistentii oferă lămuriri, acces la materialele informative, daca comunică cu fiecare vizitator în parte. Vom fi atenţi la limbajul verbal si non-verbal, la tonul şi genul de limbaj folosit. O atenţie deosebită o vom acorda vizibilităţii standului tău.
Dacă vizitatorul se va simţi ca un rege la standul tău, îşi va aminti de tine şi atunci când va ajunge acasă va căuta mai multe detalii pentru a-ţi lansa comanda.
Cumpără şi tu programul Observator de Brand şi vei afla cum să-ţi creşti numărul de clienţi ! Află detalii accesând www.ObservatordeBrand.ro
Soluţia perfectă pentru obţinerea de rezultate spectaculoase în business-ul tău !
Nu îţi iroseşte timpul pentru că se bazează pe
analiza obiectivă a imaginii firmei tale din
perspectiva clienţilor tăi, iar la sfârşit primeşti un
raport complet pentru simpozionul organizat,
pentru unitatea ta de turism, pentru magazinul tău
sau pentru service-ul tău auto
Toate sfaturile şi recomandările vin din experienţa
noastră de peste 20 ani în domeniu şi sunt
asigurate prin garanţia RoBrand
Acest serviciu de consultanţă este la un preţ mai
mult decât accesibil şi scopul lui este să îţi poţi
recupera investiţia în maximum 6 luni, urmând
sfaturile oferite.
Acceptând un consultant în imagine în mijlocul simpozionului organizat, a unităţii tale de turism, al magazinului
tău sau al service-ului tău auto vei beneficia de toate sfaturile practice şi informaţiile necesare, iar
la final vei putea primi aplauzele binemeritate ale invitaţilor, ale turiştilor şi ale clienţilor tăi.
Oferta noastră pentru tine este
Poţi avea tot pachetul de sfaturi şi observaţii plătind doar 750 euro/unitate.
Alege şi tu un observator de brand de la RoBrand şi îţi vom face cea mai bună ofertă: